Instängd

Alltså, jag bor i en jättefin lägenhet just nu, nära till jobbet och gallerian. Lägenheten har två balkonger, två sovrum, två badrum och stort allrum med kök. Perfekt, eller hur? Grejen är att jag delar med en tjej som jag inte känner, hon verkar hur gullig som helst, men jag känner henne inte så det känns bara obekvämt, till och från. Speciellt nu när hennes pojkvän hänger här också, som jag definitivt inte känner. Säkert supertrevlig också. Det är inte så att jag har svårt för att prata med folk (tvärtom), men jag tycker om att kunna gå ut i köket i underkläder och hämta en skål med mjölk och all bran. Det går knappast när de står där och lagar mat, eller sitter och äter. Känns så olustigt. Hon har dessutom bott här sen i augusti så är mer hennes hem än mitt.

Vet inte vart jag vill komma med detta inlägget, vill nog bara skriva av mig. Skall bli skönt att flytta snart, så det ser jag fram emot. Snart kommer även Rickards mamma och hennes kille, de stannar över jul. Får klura ut hur vi skall fira. Väldigt roligt! I januari kommer min kära kusin med föräldrar, längtar! Mycket att se fram emot.

Utanför portarna vid min lägenhet. Älskar palmerna! 



Kommentarer
Charlotte

Underbar bild! Längtar till värme! :)

Svar: Väldigt skönt :) har ni någon resa inplanerad?
Mickan Karlsson


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Amanda

Bara av ren nyfikenhet, varför bor du inte med din pojkvän?

Svar: Så fort jag är klar med min training period så kan vi flytta ihop, då behöver jag inte ha nära till jobbet :) Jobbar så olika tider just nu och hans lägenhet ligger en bit bort. Krångligt att ta sig fram med buss i detta landet :/ tyvärr!
Mickan Karlsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback