halsont och låtsassol

Det är väl typiskt att jag får ont i halsen nu?! Precis när jag har börjat på nya gymmet. Fick gymabstinens idag efter jobbet, så åkte dit för att bara sola. Jag brukar inte sola solarium eftersom jag tycker det är onödigt att utsätta sig för det, men idag gjorde jag det ändå. Det var galet skönt, låg bara i 16 minuter och fick väldigt mycket färg. Bäst! Kanske blir en gång till nästa vecka, för svenska sommaren bjuder på hemskt lite sol! Längtar verkligen efter den Sydafrikanska solen, skall bli kul att åka dit igen. 
 
Imorgon får det nog bli träning, hur jag än mår, vet att det är dumt men nu när jag tränar så mycket blir jag frustrerad när jag inte kan köra på. Får bli morgoncardio och milon imorgon. 
 
5 arbetsdagar kvar sen blir det semester, längtar!
 
 
Lite instagram från de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback