Hur går det med FitnessFighten?

Ja, det har inte riktigt gått som jag har tänkt mig med FitnessFighten. Halsen blev aldrig bra innan det drog igång så har missat ca 3 dagar träning. Halsen känns nästan helt bra nu men har knappt haft någon röst och den har gjort ont på morgonen. Har inte vågat köra konditionen så har istället kört på med bara styrkan, vilket suger för jag gillar verkligen kondotionsträningen. Jag har heller inte kunnat följa kostschemat fullt ut utan har fått göra mitt bästa, det beror på att jag äter lunch med barnen på jobbet och har ingen möjlighet att lämna för att gå iväg att äta mellanmål. Kan äta en frukt som mellanmål ett och två, men inte keso eller kesella. Det går emot mina principer att äta annat än det barnen äter. Pedagogisk måltid ni vet. Får helt enkelt köra på i bästa möjliga mån och hoppas att det ger något resultat, om än inte så bra som jag vill. Hoppas att jag kan träna kondition imorgon. Det är ändå x antal dagar kvar av april månad.
 
Det känns så tråkigt att det blev såhär, dels för att jag betalat nästan 500:- för kost- och träningschemat men också för att jag verkligen bestämt mig för att gå in för det. Detta var min egna tävling, med mig själv, min utmaning för att se hur mycket jag kan pressa kroppen. Bör tilläggas att kostschemat fick jag dagen innan allt drog igång så hade ingen större koll på hur det såg ut - kanske borde ha läst på mer? 
 
Å andra sidan så har jag bevisat väldigt mycket för mig själv sen augusti 2012. Jag har slutat dricka massa alkohol, ingen skräpmat, inget snask, ingen läsk, inget småätande och jag rör på mig. Detta har även resulterat i att jag blivit mer ansvarsfull, gladare, mer positiv och jag orkar med mig själv. Inte nog med det så har jag aldrig ont i min rygg eller i mina knän längre, det hade jag till och från förut. 
 
Så vet ni vad? Eat clean - train mean, så kommer ni jävligt långt. 
 
Dessa jeans från JL (modell tight) har legat på vinden i väntan på att passa igen.
Helt plötsligt så är de för stora. Väldigt mycket för stora dessutom.

Kommentarer
Ronny

Nej men vad kul att höra Mikka att du mår bättre nu


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se
Greven

Bra jobbat älskling! Keep it up!

Svar: Tack honey! <3
Mickan Karlsson

Mamma till Mason Sebastian - 10 veckor för tidigt!

Good going girl! Kämpa!


Blogg: http://www.babybaltzer.blogg.se
Charlotte

Heja dig!!


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
❥ Daniella Järpenberg

det måste vara en bra känsla, kan jag tänka mig! Hade gärna velat vara målinriktat jag med :)

P.S. Vill du tävla om en valfri tygväska? Kika då in på https://www.facebook.com/TotellyEcoUF :) Tävlingen avslutas på fredag, den 24 maj!

Ha en bra dag :)


Blogg: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback