Way Out West

Prince på Way Out West 2o11. Man fick inte fota egentligen, men vi var busiga.
Var så fint med månen som lyste ovanför scenen.

Inatt har det snöat massor, jag som blev så glad när det regnade inne i stan igår på eftermiddagen och en del snö försvann. När jag kom hem till mig så började det snöa och nu är det helt plötsligt massa snö ute (nja, vitt är det iaf). Samtidigt så sitter jag och längtar till sommaren, jag hoppas på en lika fin sommar som förra året och att Way Out West blir lika fantastiskt även i år, kan gärna få bli ännu mer fantastiskt också. Allt var så rätt, sällskapet, vädret, artisterna, stämningen. Ryser av tanken!

Nu sitter jag mest och väntar på nya artistsläpp. Kan det bli Sigur Rós?!

Kommentarer
Ronny

Ja nu har ju vintern gjort sitt... vi vill alla att det blir mer ljust ute

och att värmen börjar komma tillbaka


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Henrik Stigell

Det är ju lite intressant det där med att vissa konserter absolut inte tillåter kameror o.sv när det enda man ser på andra konserter är massa händer med iphones uppe i luften...Märkligt ^^


Blogg: http://www.henrik-stigell.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback