strö lite socker på mig.

Ligger just nu i soffan och frossar i rostade majskorn, säkert inte nyttigt men med all säkerhet nyttigare än djungelvrål som jag är sugen på. Har för första gången sen jag började träna blivit sugen på smågodis och då tycker jag inte ens om det speciellt mycket. Man äter bara för mycket tills man mår illa och får ångest, varför ens äta då liksom? Konstigt att jag fått sug efter det nu? Kanske har något att göra med mina p-piller som jag börjat med nu? När jag får onyttighetssug brukar jag hinka i mig vatten, hur gör ni? Står ni emot eller låter suget vinna över er? Får nästan lite abstinens. 
 
Idag hämtade jag ut mitt paket från fitnessguru, en väldigt rosa shaker och fettförbränningskapslar. Har aldrig testat något sånt för att öka förbränningen men nu börjar jag känna mig lite smått desperat. Lår, rumpa och nedre rygg svarar så jäkla segt på träningen och kapslarna är vätskedrivande för att motverka vätskeansamling kring dessa områden. Bara att hoppas på det bästa. Dessutom är de prestationsförhöjande vilket jag kände av idag, 70 minuter morgoncardio kändes nästan som 30 minuter och jag svettades som en gris. Heja heja! Däremot innehåller kapslarna koffein, jag tänkte inte på det när jag efter träningen drack kaffe, satan så illa jag mådde. Jag klarar inte alls av lika mycket koffein längre, kunde dricka hur mycket som helst innan och nu blir det bara en kopp om dagen. Min kropp har nog helt och hållet gjort slut med kaffe. Kanske dags att köpa koffeinfritt kaffe? 
 
Matchar sport-bh och shaker, haha!
 

Kommentarer
Greven

Du är så himla duktig och fin älskling, är verkligen stolt över dig! <3

Charlotte

Vad var det för tabletter? Har ju ätit sånt innan men länge sen nu.
När jag blev sugen på godis köpte jag för en tia. Det räcker :)

Svar: Jag länkade till dom i inlägget :)
Mickan Karlsson


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Charlotte

aha! Missade, ska kika :)


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Charlotte

Har du köpt dem man kan använda på natten med?

Svar: Nej, inte än iaf. Tror inte jag vill ta för mycket, det är ju liksom "konstgjord" energi, om du förstår hur jag menar? Kör bara på dom dagstabletterna.
Mickan Karlsson


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback