Har dammat av...


...min rosa kompis, Gurra. Han har stått för länge här i ett hörne och längtat efter att få bli smekt på. Dock gillar jag inte Gurra sådär jättemycket, saknar min gamla kompis Morgan som pappa har tagit över för några år sedan. Måste köpa en ny Morgan, en halvakustisk sådan. Gurra kan få följa med mig till jobbet sen när jag är klar med skolan, tror nog att kidzen skulle uppskatta en rosa kompis på samlingarna.

Nu skall jag bara damma av mina kunskaper också. Kan knappt minnas något... fingrarna är lite ringrostiga också. Här skall blodet spruta!

Ciao!

Kommentarer
Ronny

Vad skoj Mikka skall du bli musiker också :)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback