Seg. Segare. Segast.


Tja!

Seg, slapp, trögstartad. Det är jag idag. Fattar inte varför jag har så förbannat svårt att somna nu för tiden, tror jag somna runt tre inatt och inte fasen sover jag längre för det? Vaknar nästan alltid 8:30 när jag är ledig. Hallåååå? Jag behöver sova! Blir säkert bättre sen när jag somnar av ren utmattning och har sisådär tusen timmar sömn att ta igen. Urk.

Nu skall jag åka och kolla på tapet med min moder, hon skall köpa skor. Kan bli intressant, för hon är säkert mer kräsen än jag.

Kommentarer
Ronny

Mikka det är lljuset som är skillnaden!

Jag har precis lika svårt med det här i Stockholm

under sommaren är man hur pigg som helst



men under hösten ochvintern liknar man mer en död sill


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Lisa Rydqvist.

Gud vad fin du är Mikka.. :)


Blogg: http://lisa-rydqvist.blogspot.com
D

Söt. Snyggare. Sexeehhhh … ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback