Kusin vitamin

Kusin Jenny efter att jag piffat hår och smink.

Igår kom Jenny hem till Göteborg för att hälsa på över helgen, hon pluggar som sagt i Karlstad nu. Så igår kom hon hem till mig, vi köpte vedugnsbakad pizza och åt choklad. Frossa! Så kollade vi på Criminal Minds som hade säsongpremiär, värsta bästa myset! Sååå kul att hon är hemma igen, sjukt tomt när man är van att umgås så mycket till att inte kunna umgås spontant. Hon är däremot på fest nu med sitt gamla fotbollslag, därav fick jag piffa till henne och visst blev hon schnygg? Hade hellre vart ute och surrat också än att sitta här och pilla med bilder i Lightroom och Photoshop. Blä!

Kommentarer
Ronny

Vad kul att dagen blev lyckad med Jenny :)

Ja jättesnygg Bild på Jenny


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Emma

Jag skall ut ikväll, fixa mig med!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback