Efter helgen kommer det en ny vecka.

Här har jag parkerat idag...

Nu är helgen slut och det är dags för en ny vecka, eller ja, igår var det faktiskt måndag men då var jag "ledig". Var på Ullared med mamma och mormor, samt en jädra massa annat folk. Gemensamma nämnaren för Ullaredsfolk måste vara mjukisbyxor. Tydligen accepterat att gå runt i mjukisar där. Nåväl, det är en annan diskussion. Jag fick köpt mig (läs: mamma köpte till mig) en osthyvel och lite annat.

Idag blir det plugg och barn- och hundvaktande. Skall hämta Lovisa på dagis lite senare så vi får väl hitta på något bus. Köpte pruttlera till henne på Ullared, snacka om nostalgi! Visste inte att det fanns längre.

Och ja, vad gjorde jag i helgen nu då? Jag åkte till Karstad för att hälsa på min kära kusin som flyttade dit för en månad sen för att studera. Riktigt roligt! Synd att jag bara stannade en natt dock, hade gärna vart kvar längre. Kom fram vid lunch på lördagen, då åkte vi direkt in till centrum för lite lunch och shopping. Sedan tillbaka till campus där jag sov en stund, sen duschade och svidade om till festligare kläder. Hinkade i oss en flaska med roséchampagne, lite öl och drinkar. Till slut hamnade vi på ett ställe som heter Tempel(?). Dansade i många, många timmar tills det stängde. Lyckat!

(Ber om ursäkt att det mest blir instagrambilder nu för tiden...)

Kommentarer
Ronny

En trevlig helg vad skoj

och början på veckan lät lovande också


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback