Duchess säger godmorgon!


Åt middag hemma hos mina föräldrar igår och fick med mig denna lilla sötnos hem. Världens sötaste Duchess, väger inte ens 2 kg så hon är mindre än mina som väger ca 2,2 kg. Nu ligger hon här bredvid och gosar i täcket, sträcker på sig, gäspar lite, lägger sig till rätta och somnar igen. Snarkar lite ♥ snacka om livsnjutare! Undrar hur lycklig hon blir nu när jag skall väcka henne med en liten dusch? Hon har så knasig päls, massa päls som blir fet väldigt fort. Schampo, balsam, föna, borsta. Det skall jag pyssla med nu, sen skall jag nog ta med lite lunch och åka till mina föräldrar. Är jag inte ens snäll dotter så säg!

Vad gör alla godingar i helgen? För min del är det väldigt lugnt, har börjat återhämta mig efter världens förkylning. Har haft feber, snorat, nyst, hostat och rosslat i en hel vecka nu.

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Ronny

ja hon är jättesöt

vad skönt att du mår bättre nu



Ja man önskade att man gjorde något bättre än satt hemma


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karolin

Igår knatade jag runt på söders gator, åt på MAX (som jag längtat),drack en Jackie D och umgicks med systrami. Idag ska jag på Operan, imorgon (ja, jag tog långhelg) så ska jag fixa fransarna. Bra helg helt enkelt!


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback