Wörkahållick!


Shit pommesfrites va jag är trött! Ni anar inte hur jobbigt jobb jag har när det är såhär varmt, i vanliga fall också. En sak som är säker är att hela arbetsdagen är ett enda träningspass och det är ju bra. Men sen när man kommer hem så kan det bli som idag, när man egentligen skall duscha men skall bara sträcka sig efter tv-kontrollen i soffan och somnar som en stock. Vaknar 1h senare. Kliver in i duschen (zombieläge). Klär på sig och åker hem till föräldrarna och snyltar mat. Efter det är det att köra hem och inta soffläget som sedan efter några timmars slappande övergår till sängläge. Men men, jag måste härda i två dagar till, sen åker jag på semester!

F.ö så har jag träningsvärk i armarna. Det är gött som satan!

Kommentarer
Carin

Åh ja efter denna är det bara en då? Härligt med Paris semester! Det är du verkligen värld :D Hoppas ni får en toppen resa <3 Kram kram


Blogg: http://www.carinscreares,blogg.se
Caroline

Just nu drömmer vi om samma sak...jisses va jag längtar efter lata dagar då man bara kan vara!


Blogg: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback