Matplatsnytt

Innan måndagens IKEA-besök så såg min lilla matplats ut såhär, rörigt, stökigt, jobbigt. Orkade aldrig riktigt hålla ordning i expedithyllan. Gjorde ett gott försök med lådorna längst ner men nja, pallade inte. Expedithyllan var en adoptionsmöbel som jag inte tänkte behålla utan var så länge tills jag visste vad jag ville ha.

På IKEA fick jag med mig lite hyllor/skåp från Bestå-serien, hyllan vettifasen vad den hette. Luckorna och hyllan över är i högblankt för att matcha med min tv-bänk. Blir mycket fint! Dock skall micron bort, stolarna skall målas vita och få nya dynor. Lampan skall sänkas med, vet inte riktigt vad jag och pappa tänkte när vi hängde upp den :P vill även få till lite mer myskänsla, har mest ställt dit sakerna tillsvidare. Funderar på om man skall ha en mindre hylla överst, vad tror ni om det?

Kommentarer
Ronny

vad mysigt det ser ut


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Lisa

Vad fint du fick till det Mikka. Och lampan, vilken fin!!!


Blogg: http://lisa-rydqvist.blogspot.com
Karolin

Stolarna kommer bli jättefina som vita! Jag har skrapat bort ärg från en av mina stolar. Har två kvar och en hel del sandpappring att göra. Det ser för hemskt ut hemma hos mig nu. Vill bara bli klar med allt men hinner inte ett jota om vardagarna.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Carro

Blev ju kanonfint! En hylla eller en avlång liten tavla skulle funka också! :) tummen upp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback