Go dag med "dottern"!

-Lovisa, se lite glad ut nu så skickar vi till mamma.
-Nä!

Idag har jag passat lilla godingen Lovisa igen, det är så himla kul! Hon är verkligen som min egna när hon är här, haha! Busar, myser, ser på film, leker och har det skoj! Idag besökte vi en 4h-gård, Kättilsröd som ligger utanför Göteborg. Som sällskap hade vi min mamma och min brorson Wilmer, kollade på getter, kaniner, grisar och hästar. Kaninerna var bäst tyckte Lovisa och det förstår jag, de var så himla ulliga och gulliga. Jag blir nästan (bara pyttelite nästan) sugen på att skaffa kanin igen, jag hade en som yngre som hette Bruno.

När vi åkte hem så började det regna igen så vi kröp ner i soffan och kollade på Skönheten & Odjuret (i vanlig ordning). Jag slocknade en liten stund men Lovisa såg på hela :) skönt att få lite extra energi för att laga middag. Runt 19:30 åkte vi till Lovisas familjs nya lägenhet, en gammal k-märkt underbaring med högt i tak, dubbeldörrar och kakelugn. Om jag är avundsjuk? Brutalt avundsjuk, extremt brutalt förbannat avundsjuk... och då är det milt sagt. Jag vill sååå gärna flytta till den stadsdelen men det är sjukt svårt att få lägenhet där och det är typ bara hyresrätter där.

Nåväl, nu skall tant Mickan skutta i säng för imorgon väntar det jobb igen. Suck...
Sov gott peeps!

Kommentarer
Ronny

låter som du har haft en toppendag Mikaela


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Carin

Åh härliga Lovisa och härliga mikkan har haft en härlig dag! Helt underbart låter det , oroa dig inte Mikka din tid när du kan bo var tusan du vill kommer - det är jag säker på du kommer lyckas så bra!


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback