Hade lite egotime igår

(Varför ser fingrar alltid så äckliga ut på bild?!)

Igår var jag hos kära Jenny igen och fixade naglarna, för tredje gången i år. I love it! Höll på med det för några år sen också, förstår inte hur jag kunde sluta? Det är ju såå snyggt med fixade naglar och mina blir aldrig sådär bra när jag låter de växa ut. Är extremt nöjd med färgen (är ju trots allt min favvofärg, gammelrosa), den ser inte riktigt ut som på bilden, glittrar massor, mycket finare in real life. Valde dessutom att byta ut tipparna denna gång. Jenny är såå duktig nu!

Idag blir det fullt ös, har lite bråttom så hinner inte skriva så mycket mer. Skall med min mamma till lillstan, Kungälv, och traska runt i affärer. Sen hem och baka för morgondagens fika, skall ha 1a adventsfika här med lite släktingar :) Brutalt mysigt! Sen ikväll blir det en tur hem till Carrolajnen.

Ha en underbar söndag!

Kommentarer
Steph

Åh, snygga naglar! :D


Blogg: http://cidien.blogspot.com
Ronny

Ha en trevig dag du med ;-)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Daniela * Neliz

Fiiiint!! Sitter hon på salong hon som du gör hos, eller är det en vän? Letar JUST NU efter en som kan göra ett nytt set på mig. Helst i akryl då gel inte verkar vilja stanna på mina naglar av nån anledning. Känns inte bra nu när jag går utan tippar. :/ Nagelbitare som jag är :(



Trevlig första advent på dig tjejen!


Blogg: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback