Lunch & funderingar

I brist på annat så får ni ta er en titt på min lunch, simpelt och gott. Om ni inte ser vad det är så är det keso, tonfisk (konserv, i vatten), kokt ägg, stekt sparris och en halv skiva Frökusbröd med ostskiva. Mätt blev jag med gott samvete, sånt gillas. Nu dricker jag kaffe och skall om en stund åka med granntjejen till systembolaget, måste ha något till kvällen.

Jag funderar på att göra om min hemsida (som hundarna har nu) till en sida där jag lägger upp mina foton, så som jag hade från början (för typ 3 år sen). Fast jag vet inte egentligen varför och vilket syfte sidan skall ha, mer än att det kan vara kul att visa upp det man gör. Men jag tycker det känns som skryt att ha en hemsida med sina bilder, jag anser mig inte vara duktig på det jag gör. Men nu det sista har jag fått mycket beröm för min blogg, både foto- och designmässigt men även hur jag skriver. Vilket är skitkul och får en att känna att man kanske inte är så himla kass ändå? Vad tror ni? Ska jag sumpa gamla hemsidan och göra en fotosida av det?

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Deras sushi är ju to diie for :D det var en av de bästa sakerna med att komma tillbaka hit haha.




Blogg: http://candis.se
Anneli

Den var en svår fråga. Hemsidan är fin tycker jag. Uppdaterar du den ofta? Om inte kanske du ska göra om den.


Blogg: http://hundisthlm.blogg.se/
Karolin

Oj vilken svår fråga, men jag tror jag svarar ja. Hundarna behöver ju egentligen ingen egen sida, så länge man inte behöver "marknadsföra" dem.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Carin

Skryt?! Absoult inte Mikka! Du är grymt duktig och det vet du, se det lite som en portfolio ;) på allt fint du gör i sådana fall.

När det sen kommer till din blogg så älskar jag att titta in och läsa en snabbis om vad du har för dig eller dina funderingar även om jag inte hinner kommentera alltid =S men du inspirerar mig det ska du veta! Har inte ens hunnit prioriterat att uppdatera min egna blogg men det kommer.



Kramisar från Carin och även om jag inte hört av mig går det aldrig en dag utan att jag tänker på dig <3


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback