En liten lördag ♥

Har precis smällt i mig fika, behövde lite laddning för att komma igång med tentaplugget igen.
Fikat bestod utav mormors hemmagjorda vinbärssaft ♥ absolut godaste saften som finns, ni som har smakat den håller med, det vet jag ;) och så vart de kaffe, såklart, och min äpplepaj som blev galet god idag. Lägger upp recept i ett eget inlägg om en liten stund.

Idag vaknade jag vid 7, pigg som en mört! Tog ut hundarna, har en liten extra dam här eftersom mina föräldrar är i fjällen. Sen var det frukost som Dennis serverade, tänka sig! Är det så att pojkvänner blir snällare när dem är f.d pojkvänner?! Nää, skojar bara, han serverade allt frukost innan vi gjorde slut också.

Sen satte jag mig en stund och skrev lite på hemtentan, nu skall jag bara diskutera och analysera lite. Behöver läsa lite böcker för det, så de kommer jag göra om en liten stund. Skall sätta mig på min nystädade balkong och läsa, fick gå och köpa en sopkvast så jag kunde sopa bort barr från julgranen (som jag klippte ner och slängde igår... tog några månader). Det är underbart väder! Har inte ni också vårkänslor?! Wiih!

So long for now, nu skall jag läsa så jag kan börja analysera lite.
PUSS!!

Kommentarer
Karolin

Vädret är verkligen underbart, de lyfter ens humör så allt känns lite lättare. Ska också tentaplugga nu, eller först lite te och bloggläsning. Sedan plugg.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback