underbart!

Igår fick jag middagsbesök av S, vi lagade och grillade mat ihop, drack rosé och rödvin på min balkong långt in på natten. Det är livslyx skall ni veta, helt underbart trevligt! Idag sov vi länge, till typ 11, väldigt länge för att vara mig (som brukar vakna runt 8 en ledig dag). Därför fick det bli en liten brunch idag som bestod av det ni kan se på bilden här ovan, sjuukt smarrigt! Sen till middag blev det ihopkast av det som blev kvar av middag och brunch, innan det åt vi jordgubbar som var väldigt goda.

Förutom allt gott vi åt och drack så blev det väldigt nostalgiskt, det var 6 år sen som vi sågs senast. Det får de bli ändring på :) ♥

Imorgon är jag ledig, då bär mina vägar till Halmstad för att pussa på valpar och hämta Alva som skall bo här i några dagar, passar på när jag har lite ledigt. Skall bli såå roligt och jag har funderat ut ett litet schema över vad vi skall göra, dock får det vara öppet beroende på vädret. Men två saker skall bli av iaf och det är Slottskogen och så skall S laga lasagne till oss på Torsdag :)

Kommentarer
Junitjej

Din blogg är kanonfin! Ha en underbar sommar!


Blogg: http://junitjejen.se
Junitjej

Svar: Så kul att så mycket stämmer överens. Var bor du? Jag bor i Lerum. Vad ska du bli för slags lärare? Jag är utbildad grundskolelärare 1-7 med inr ma/no. Men som klasslärare får jag undervisa i de flesta ämnena. Jag har jobbat som lärare i 11,5 år nu. Vad fort tiden går!


Blogg: http://junitjejen.se
Alisa - Amor Vincit Omnia

Åh det lät väldigt gott och ni hade verkligen mysigt!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback