But we can love, oh yes we can love

Den här dagen var ännu värre än gårdagen. Fy, jag har stressat som en dåre på jobbet och försökt hålla mig sansad, men det är inte lätt alla gånger. Jag hoppas verkligen att vi fick ordning på allt till slut för min energi tog slut. Svettades som en gris och sprang runt som en tok, satt inte ner i två sekunder ens idag, mellan 7 och 15, mina fötter såg ut som en gravid kvinnas svullna fötter. Sen var det bara att brumma hem, få i sig något ätbart, duscha, sminka sig, fixa hår och sen åka på kalas hos min lillkusin som fyllt 18 år. Kan säga att jag stupade i sängen efter duschen, somnade, vaknade, låg där helt näck och undrade hur jag skulle orka med kvällen. Det gick bra och det var väldigt mysigt på kalaset :)

Imorgon är det sista rycket på jobbet innan det är ledigt i några dagar, är kluven om det skall bli skönt eller inte, behöver ju massa pengar. Det löser väl sig, just nu behöver jag vila bara :) vill ha hem mina små pojkar med, de får vara på kollo nu ju eftersom jag inte vet hur många timmar jag arbetar. Saknar ♥

Nu är det faktiskt dags för mig att sova. & just det, jag renoverade håret igår :)

God natt & puss

Kommentarer
Karolin

Snygging där, du ser inte det minsta sliten ut!


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Mia

Den frågan har jag ställt mig flera flera gånger. Tror vi hade kunnat ha grymt roligt ihop, vi verkar rätt lika. Jag får helt enkelt åka ner så jag förälskar mig i staden och måste flytta dit :) Tycker det lät som en utmärkt ide! ^^,



Så otroligt snygga bilder på dig Mikka! <3


Blogg: http://marialindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback