Nu är det helg!

ÄNTLIGEN LÖRDAG!! Har haft den mest konstiga och jobbiga vecka så det känns skönt att den börjar lida mot sitt slut. Däremot vaknade jag med halsont vid 7:30, bara att kliva upp så jag drog med täcket till soffan. Så där sitter jag fortfarande, dricker mitt Söder Te, hundarna ligger här och snarkar ♥ solen skiner dessutom!

På dagens agenda står det städ och tjejmiddag hos en klasskompis. C kommer hit vid 15-tiden så skall vi sminka oss och bli lite snygga. Annars tänker jag inte göra så mycket mer, känner att kropp och huvud behöver lite ro. Jag är bara så himla glad över att fått tillbaka kontrollen över min kropp, vilket jag inte haft sen jag gick i nian eller något och tränade nästan varje dag. Snart borde jag kunna komma i min kläder jag hade då, har sparat en del från den tiden, just för att kunna säga att nu är jag där igen. Jag tror annars det kan bli lätt att bli lite för besatt av vikt och kropp och det är inte min avsikt, men då var jag nöjd även om jag tyckte jag var tjock. Ser man på bilder från den tiden så var jag verkligen inte det. Kurvorna kan man inte göra så mycket åt ;) men man är väl kvinna?! Däremot så blir brösten bara mindre och mindre, what the?! De får ju gärna vara större :P Någon som vill skänka några kronor så jag kan spara till en operation? Haha!

Nä men det är så skönt när man märker skillnad och när folk ser det och säger att jag ser smal ut. Så skönt! Det får mig att vilja kämpa ännu mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback