Man kan köpa kärlek!

Man kan visst köpa kärlek! Jag har köpt massa kärlek ;)
-Min kamera
-Mina hundar
-Min MacBook
-Min iPod

Idag skall jag pyssla lite tänkte jag, först klä på mig och dra ut hundarna i kylan, trots att de hellre vill ligga kvar under mitt gosiga täcke :]

Och så måste jag ge svar på tal, fick kommentar i förra inlägget att ALLA har MacBook. Kanske stämmer, vad vet jag? Jag vet bara att jag är mac-tjej in i benmärgen och köpte min första 2003 för att det är så praktiskt. Jag introducerades till macvärlden när jag började på gymnasiet och läste foto, grafisk design, multimedia m.m och insåg att det passar mig bäst som vill syssla med sådant. Sen varför "alla" andra har det vet jag inte, för att mac är så sjukt mycket bättre än en PC kanske? Är lite less på sådana kommentarer ;) Så jag har inte det för att ALLA andra har det, skiter blankt i vad resten använder. Menar inte att va otrevlig, men jag tycker inte om att få sånna kommentarer.

Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Har länge varit intresserad av MAC men haft helt fel info om de. Men du och en annan tjej har skrivit bra saker om MAC. Så nu e man sugen!:D


Blogg: http://alisagonzalez.se
Malin

Haha, jag håller med dig om att man kan köpa kärlek! ;) Och lycka! :D

Tänk vad lycklig man skulle bli om man var rik... :D Så tänker jag alltid! Haha.



Jag har PC, höhö. :b


Blogg: http://malyn.se
Anonym

och alla andra har det inte :) Jag har pc, and i like it! =D Bra för oss som inte är så himla insatta i data/fotovärlden :P


Blogg: http://majafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback