Glasögon & köksbord


Min klasskompis, Malins, häst. Random bild bara.


Så vart det lördag igen! Sjutton va snabbt veckorna går, vet att jag hela tiden tjötar om hur snabbt tiden går men det är sjukt och skrämmande. Hua!


Idag skall jag med min mamma till Synsam och kolla på brillor, till henne då, jag vill också ha nya! Sen skall vi åka och kolla på nytt köksbord, har ju min mormors nu som är i furu, I hate furu! Det nya är i ek men jag kommer nog ändå måla om det. Får se vad vi tycker om det, hittade på blocket hos en tjej i Göteborg, använt i 2 månader bara. Säljer det mycket billigare än vad det kostade nytt, bäst av allt är att man kan dra ut de så det blir dubbelt så långt.


Det är väl ungefär det som kommer hända idag. Diska med, suck!
Vad skall ni göra?


Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Nominera favorit Foto & Design blogg!

Gomorrn sött!:)

Du e utmanad!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback