Det är fredag idag!

Alltså, den där snöstormen... did not happen! Här har det varit strålande sol. Nere i Halland är det tydligen kaos så jag kunde inte åka till Halmstad idag, såå besviken :( sett fram emot det hur länge som helst nu. Förhoppningsvis så kan jag åka ner i veckan. Håll tummarna!

Idag är det som sagt en vecka kvar till julafton och jag har köpt en endaste julklapp, typ. Eller... två stycken är det nog. Men ändå, jag hoppas att pengarna trillar in snart. Har 40.- på kontot. Dumma studentliv.

I helgen blir det kalas, både lördag och söndag. Ser jag fram emot! :) Vad skall ni göra?

Kommentarer
Ronny

Lycka till med resan och med julklapparna

studentliv är bra mycket bättre än att vara arbetslös


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback