Livet genom Rebelles iPhone


Här sitter jag och kikar igenom lite bilder på min iPhone, har använt kameran mer än vad jag trodde faktiskt och jag stör mig inte på att den suger, det blir rätt mysiga bilder ändå. Med rätt ljus så ;) Jag har mer eller mindre växt fast i iPhonen (eller den i mig?!), jag är kär i min iPhone, I adore it. Men jag hade inte väntat mig annat eftersom jag är appleanvändare sen innan (sen år 2003).

Häromdagen fick jag ett trevligt mess på facebook av en gammal kär vän, Jerker, vi gick media ihop på gymnasiet. Det är en person som jag saknar väldigt mycket faktiskt så nu skall vi ta och ses i veckan och det ser jag fram emot, galet mycket! Jag gillar när man får kontakt med gamla vänner igen, vissa alltså, men sånna som Jerker är kul!

Vet ni vad? Nu skall jag drömma mig bort en stund och sen plugga.

Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Sa ju det!:) iPhone är verkligen livsfarligt!:) LOVE MYN TO!


Blogg: http://alisagonzalez.se
Karolin

Men var hittar man ljuset. Det är frågan. Funderar på att välja en Iphone som jobbtelefon också, men jag är rädd att jag kommer blanda ihop dem helt, och det kan ju bli knasigt.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback