1-0

Det sägs att en bra förlorare är en van förlorare, efter händelsen som jag skall skriva om nu så har jag konstaterat att jag är en ovan förlorare.

Det finns en låt som jag hela tiden har trott är en duett, tills en viss person, efter att ha hört låten en gång säger att det är tre stycken som sjunger i den. Nej, nej, nej! Verkligen inte, jag vet bäst eftersom jag har hört låten flest gånger! Personen i fråga vägrar att ge vika, jag vägrar också, lika envisa?! Mycket möjligt.

Så jag googlar låten, lead singers är precis som jag trodde, två stycken. HA! Tji på dig liksom... men personen vägrar ge med sig, han skall ha rätt. Då tänkte jag leta reda ett mer konkret bevis, dvs. klipp på youtube, det visade sig vara ett BIG MISTAKE. Det är tre personer som sjunger, jaha... vad gör jag nu? Lite smått panik har jag ju, skall jag låtsas om att jag inte hittar något klipp eller försöka prata bort det hela? Lär ju inte gå, jag menar, personen vet väl själv hur man använder youtube liksom.

Skamset ger jag med mig och kryper, långsamt, till korset. Han har rätt, ja Du har rätt!
Inte nog med det, han mer eller mindre kräver att jag skall göra det officiellt, här i bloggen, i min blogg! Så nu gör jag det, men jag vägrar skriva med ord som kompetent, smart, etc. Men det är bara för att du kom med kaffe... inte för att jag råkade ha fel denna gång och trots att det står 1-0 till dig.

Nu är det krig!

Ett smycke för mig kanske?!

Kommentarer
Indra

Haha! Jag lider verkligen med dig. skratt


Blogg: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback