mitt fina tyg, efter mycket om och men

(foto: mobilkamera)

Detta hämtade jag på posten igår, tyget havstulpan från Mairo. Posten som vanligt krånglade till det rejält, fick avin i början av veckan där det stog att paketet skall hämtas ut på Coop, Marstrand. Jaha okej, jo det har väl kommit fel tänkte jag, fick helt enkelt vänta med att hämta ut det bara. Åkte igår när jag kunde låna bil för att hämta tyget, kommer till Coop, näää, där fanns det inget paket till mig. Personalen ringde postsupporten (tusen tack till den hjälpsamma damen på Coop!) och fick svaret att paketet ligger på postutlämningen där jag bor! Nu var jag måttligt irriterad och det var 30 min kvar till stängning vid min postutlämning. Blåste dit som en fartdåre, hamnade bakom söndagskörare (typiskt!), stress, stress och ännu mer stress.
Kom fram 18:59, sprang in, efter mycket om och men kunde jag lösa ut mitt brev, arg som ett bi. Suck... är det bara jag som blir förbannad när posten inte fungerar som den skall?! Skall maila och kräva ersättning för onödig bensinförbrukning.



Huvudsaken är att jag har mitt fina tyg nu, som f.ö skall bli gardiner och kuddar till vardagsrummet.


Kommentarer
Anna

GÖRsnyggt! Ser fram emot att se dom färdiga resultaten! Kram


Blogg: http://annabaltzer.blogg.se/
Karolina

Detta tyg är sååå snyggt...Gissa om jag själv har det? ;-)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback