Ny kategori: träning

Nu är det slut på det goda livet. Jag skall komma i form nu! Har tränat regelbundet i snart 4 veckor och det har inte hänt mycket med vikten (bara -1 kg). Dennis och alla andra säger att jag måste ha tålamod och att det snart kommer hända grejer med kroppen och det hoppas jag verkligen! Börjar bli otålig. Från och med igår har jag slutat med kolhydrater, för ett tag iaf, så att det skall skyndas på lite. Jag måste ha världens sämsta tålamod och det är väl kanske därför som jag inte tagit tag i träningen innan? När jag vill ha något eller bestämt mig för något så måste jag ha det direkt och så lätt är det ju inte när man skall komma i form och gå ner i vikt. Därför har jag inte orkat.


Men nu jäklar, nu är jag taggad! Dennis är min inspirationskälla, han gick ner typ 15 kg på kort tid genom att äta rätt och träna. Då skall väl jag klara det med?!


Ni får heja på mig så jag når mitt första mål, -10 kg!


Kommentarer
Nathalie.

Han är ifrån skåne våran lilla plutt, från Höör. Ja det är knepigt med deras små öron, tydligen vanligt att de får jästsvamp :( Han fick först en medicin men den var för stark trodde de så nu har vi fått en ny som jag hoppas fungerar bättre :)

Gud vad söta dina pluttingar är!!!

Himla söt blogg har du också måste jag säga, har du gjort denna fina design själv?


Blogg: http://hakunamatata.blogg.se/
Nathalie.

Ja kvällarna är så klart värst usch usch!

Haha ja min pv är också träningsnarkoman skulle man nog kunna säga, han är hockeyspelare så det blir en del träning där :) Har faktiskt funderat på att köpa proteinshake, min lillebror hade en supergod som smakade milkshake- yummy!!

Tycker du har superfin design och är jätteduktig, säg till om du vill pyssla ihop en åt mig ;)

Ha en jättebra dag och lycka till på spinningen.


Blogg: http://hakunamatata.blogg.se/
Karolin

Jag borde också komma igång med träningen. Det är faktiskt lite pinsamt att jag inte gjort det ännu, jag har ju värsta träningsanläggningen mitt mot jobbet. Men nej, Karolin väljer att lägga sitt träningsbidrag på massage istället. Usch så lat hon är!



Vad vill du se mer bilder på? Skor eller bara i största allmänhet?


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Anna

Heja Mikka!



Jag håller också för fullt att träna men inte lika duktig som du!



Kram


Blogg: http://annabaltzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback