En liten update

Behöver jag ens säga att jag fortfarande är riktigt pissed på tele2?! Dålig service och inget internet. Jag kommer att knåpa ihop ett mail till dem och skicka, skall f*n ha kompensation för det här, har snart gått 1 mån sen internet skulle kommit igång. 
Flera ggr har dem ringt och bett om uppgifter som dem fått flera ggr innan. Fruktansvärt dåligt! Tänk om jag hade arbetat hemifrån och varit beroende av att ha internet?? Är ju lagom beroende av att kolla min mail liksom. FY! Synd att tele2 var det billigaste alternativet som uppfyllde mina/våra krav, annars hade jag bytt till telia. 

För att prata om lite annat så längtar jag efter att få komma igång med bloggen igen, har ju hänt så mycket sen vi flyttade. Vi stormtrivs än så länge, väntar bara på hantverkare som skall komma och ställa väggarna tillrätta efter förra hyresgästen som förstört med att lämna kvar skruvar och hål efter hyllor. Sen skall vi få upp bokhyllor och tavlor, kommer bli kanonfint.

På måndag börjar jag att jobba, känns både bra och lite tråkigt. Har haft en underbar vecka i solen, varit vid havet varje dag och så har jag dessutom haft Alva på besök. Lite brun har jag blivit med, tack vare hawaiian tropic ;) Dock har ryggen inte fått så mycket färg, haha.. snyggt!


Nu hoppas jag verkligen att tele2 får igång vårt nät. Hoppas alla läsare har orkat stanna kvar :P
Kram på er!

Kommentarer
Karolin

Härligt med ledighet. Min har precis börjat och jag har redan lyckats bränna mig, jag som aldrig brukar bränna mig. Förr i varje fall, jag tycks ju bli skörare med tiden. Måste vara åldern ingen åldersnojja här inte


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
i

jätte fin blogg !


Blogg: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback