Liseberg

Igår åkte vi till Liseberg och åkte lite åkatraktioner, vi vann även 2 kg kexchoklad. Inte helt fel! Eller så är det fel när man är chokladälskare? Beror på hur man ser på saken. Får träna mer helt enkelt.

Idag har vi shoppat lite, fick köpt två par jeans (det händer aldrig att jag hittar jeans så det var sjukt bra!), en kruka från cult design, lakan, pilatesboll, abroller (en träningsmojäng), våg och så köpte min rosa pojkvän en rosa träningströja. Jag fick även köpt lite smink och nagellack från my one and only MAKE UP STORE, enda märket för mig när det gäller smink.

Summering av dagen: En bra dag!

Kommentarer
Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i all sin glans]

Hej Mikka!!

GRATTIS du vann tävlingen i vår blogg om tröjan Barkforce.

Maila över din adress och valda storleken till: [email protected]



:)


Blogg: http://gizmo-leeloo.se
Ronny

I Liseberg är det alltid kul att vara

tyvärr hann jag inte med det trots att jag var på SM

3 år i rad i just Göteborg



vilket ställe är det roligaste att vara på Liseberg?


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback