Att vara sambo

Att vara sambo innebär att kunna kompromissa, vilket jag aldrig varit speciellt bra på när jag har fått en bild i huvudet på hur något skall se ut eller vara, därför är de lite jobbigt när de kommer till inredning. Nu har jag förstått att jag måste prata igenom eventuella köp och berätta vad jag har för idéer och planer, och vet ni vad? Det går faktiskt väldigt bra!

Ok, vi har inte alls samma smak när det gäller inredning, jag föredrar lite romantiskt-lantligt och D är väl mer åt det moderna hållet. Tur att jag också tycker om det moderna trots allt så att vi lyckas enas om något, när vi väl pratar och kompromissar.

Här nedan ser ni vad vi antagligen kommer köpa till vardagsrummet, tv-möbel och gardintyg. Blev förvånad över att D tyckte tyget från mairo var häftigt (vi har även mairogardiner i sovrummet), tror nog att det hallonröd/rosa kommer passa fint i vardagsrummet. Nu skall vi bara få tummarna ur och köpa allt, får se hur vi gör med tjock-tvn, köpa platt, eller vänta?




Kommentarer
Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Hehe jaa vi gillar det samma:D

Vilken tur ni har, vi var likadan, helt olika stilar men vi kompromissade!:) Jag är mer romantisk och sambon var mer modern, enkelt och enfärgat så vi kompromissade!:)

Super viktigt!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback