a lot going on

Jag har en rätt dålig egenskap och det är att jag aldrig kan sitta och koncentrera mig på enbart en sak. Jag måste hela tiden ha massa saker att göra, gör jag bara en sak åt gången så blir jag istället tankspridd och det är då jag kan verka disträ. Häromdagen när jag satt med designen så körde jag multitasking de luxe, som ni ser här ovanför, så såg det ut när jag skrev koder och pillade i Photoshop. Samtidigt satt jag och pratade på skype med en kompis för expertishjälp. Ni skall veta att detta är ovanligt få fönster öppna samtidigt, det brukar vara en hel del mer än vad det är på bilden.

Inte undra på att jag är en stressad människa som ibland får magkatarr :b dags att luta sig tillbaka och ta det lugnt kanske?

By the way, Helene Sjöholm tolkar Billy Idol, översatt till svenska? Hur fel känns inte det?

Kommentarer
Daniela * Neliz

Vad läcker du har gjort din design, snyggt!

Förresten, magkatarr är inget man får då och då, har man väl fått diagnosen magkatarr så får man leva med den i resten av livet. Men som på mig så märker jag bara av den ones in a while. Haha sorry, vill inte låta som en jäkla bisservesser med detta.


Blogg: http://neliz.se
Hanna

Det känns och är alldeles rätt! Kanske en av årets topp 5 bästa skivor. Mhm :P


Blogg: http://www.dravvel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback