Lägenhetstankar

Har en bild i mitt huvud hur jag vill ha det hemma i min hall och sovrum/vardagsrum. Vet inte hur jag skall förklara den, så jag låter bli. Det behövs tavlor hemma hos mig, det är en sak som är säker! Jag vill också att min fastighetsskötare skall ringa upp mig (försökt kontakta dom i över en vecka nu), har ett fult hål i väggen efter ett proppskåp som jag mer än gärna blir av med. 
 
Den som kommer och gör ordning mitt kök får middag och vin. Behöver bygga ett barbord och köpa stolar. 
Den som målar min sänggavel och installerar den får också middag och vin. 
Fattar inte varför jag är så seg? Sänggaveln SKALL bli klar i vår. Nu vet jag hur jag vill ha den. Kommer bli så snyggt! 
 
Mm... vill ha denna tavlan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback