Alva Eternel

"Lillan" efter att jag fått leka med smink, plattång och kamera.

Förra vecka hade jag finbesök av denna goa tjej, Alva, 12 år som hade sportlov. Alva bor egentligen i Halmstad, jag har känt henne sen hon var 6 år då jag var tillsammans med hennes storebror. Vi har haft kontakt sen dess, jag och hennes mamma brukar åka på hundutställningar ihop osv. Så det har blivit tradition att hon kommer hit och hälsar på under sitt sportlov samt sommarlov. Sommaren 2o11 åkte vi dock till Paris ihop.

Vi spenderade dagarna här i Göteborg med att fika, shoppa och bara ta det lugnt eftersom jag gör min praktik nu och var borta på dagarna. Hemskt mysigt! ♥

Tack för mysiga och roliga dagar sötaste Alvinen! Kom snart tillbaka :)

Kommentarer
Anonym

vad kul med att ha en reskompis :)

Petra

sv: en emmaljunga city cross. jag hoppas inte det är nån skit!? :P


Blogg: http://petras.blogg.se/
Henrik Stigell

Vad kul att ni håller kontakt fortfarande! Kanske inte är alltför vanligt under omständigheterna ^^


Blogg: http://www.henrik-stigell.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback