Behöver sminkförvaringstips!

Jag har så otroligt mycket smink och allt bara dräller i badrummet, har liksom ingen bra förvaring till de. Jag hade det i olika väskor förut men till slut tröttnade jag på att behöva leta reda på allt varje gång jag skulle ha något. Jag vill att det skall vara lättöverskådligt så att man slipper det där att ta upp varenda ögonskugga för att hitta rätt, det är alltid den sista man kollar på som är rätt dessutom. Bara det tar en evighet och är säkert grunden till varför jag sällan använder t.ex. ögonskugga, vilket är synd för jag har nog en slags kärlek till smink (som ni säkert ser). Vågar inte ens räkna på hur mycket pengar jag slängt ut på alla dessa ögonskuggor...

Så, hit me! Give me your best tips! Jag är desperat :(

Kommentarer
Charlotte

Jag har en ide som jag själv kanske skulle göra. Har också bara massa smink som verkligen ligger överallt!



Tror det kanske finns något sminkbord eller annat liknande man kan köpa. (Hylla eller vad som helst) Sen tänkte jag att man kunde haft små "förvarings" lådor, burkar eller vad man vill ha. Där i kan man lägga skuggor efter liknande färger. (sortering) Haha!


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Anna

Jag har PRECIS städat bland mitt smink! Så skönt att få rent och snyggt!



Nu ska bara resten av skräpet städas... Suck!


Blogg: http://annabaltzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback