x2


Ibland hade jag velat klona mig själv, för att kunna göra dubbelt så mycket. Jobba dubbelt så mycket t.ex. för just nu känns det som jag jobbar, jobbar och jobbar men inga pengar rullar in på kontot. Förra månaden fick jag ingen lön vilket resulterade i att jag fick sälja en fond för att kunna betala mina räkningar. Vilket sög balle. Denna månaden får jag en usel lön som kommer precis att räcka till hyran, det betyder att även denna månaden kommer bli en snålmånad, kommer inte kunna unna eller roa mig. Jag kan inte ens lägga undan pengar som jag skulle behöva, typ till hundarnas försäkring och till N.Y. Hade tänkt att unna mig ett halsband som jag kollat på i flera månader nu, kostar bara 500:- men inte ens det har jag råd med. Jag är inte van vid att ha det såhär, vad skall jag göra? Största boven i allt detta är hyran på lägenheten, den är way too high, jag hade tjänat på att köpa lägenhet men vem ger lån till en ynklig student?!

Inneboende funderade jag på, men det är olämpligt i denna lägenheten, en 2a på 62kvm men det är öppen planlösning så vardagsrum, matplats och kök är i samma stora rum. Så det går inte att få någon privacy alls.

Ständiga pengaångest. I hate you!

But I miss you.

Kommentarer
lifeiswhatyoumakeit.

SNYGG! ;>


Blogg: http://benniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback