& en lördag i Mollösund

(bilder tagna med iPhone)

I lördags åkte jag och S till Mollösund, som ligger på Orust för att umgås med hans pappa m. familj. Jag och S kom dit en stund innan resten så vi strosa runt lite, gick upp till utsiktsplatsen och hittade en liten dagloppis. Helt idylliskt ställe, det var så lugnt och skönt, ingen stress och jag tror inte att jag kollade på klockan en endaste gång först den var närmare 18.00. Vi åt på ett ställe som heter Emmas, tog fisksoppa som var väldigt god, glömde fota den dock ;) vi glömde ta med kamera dessutom så fick fotat lite med iPhonen, men dumt nog så fotade jag inte när vi gick igenom på de små gatorna och gränderna, älskar sånna ställen. En sommarstuga i Mollösund? Ja tack!

Sen brummade vi hem igen och avslutade kvällen på varsitt håll. Jag och kusin drog till Flamingo och hade en galen kväll, galen och rolig som avslutades med en gratis taxiresa hem. Skönt!
(iPhone, as usual för denna helg)

Kommentarer
Karolin

Låter fint. Och du, vem är den där Mr S?


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback