sweet dreams

(nedersta bilden, foto: Berne Karlsson)

Oj, oj, från fullt hus till att vara ensam! Alva har bott här sen i måndags och idag åkte hon hem, så nu är det helt tomt här. Hundarna är hos mina föräldrar eftersom jag skall jobba imorgon och på söndag. Igår var dessutom S här och höll oss sällskap, massa mys :) Käkade pizza, kollade på film, spelade kort och rundade av med kuddkrig :P Så nu känns det helt knasigt att vara helt ensam hemma, tomt.

Idag har det vart en helt galen dag på jobbet, började lugnt och skönt, gjorde allt i vanlig ordning. Hade dessutom lite kändisspotting på hotellet då SVT lånade vår bastubåt för att spela in Stjärnorna på slottet. Lite spännande! Sen när jag och den andra tjejen var klara med det vi skulle göra så blev vi inkastade till disken, helt okunniga och hade ingen aning om var saker och ting skulle stå, kändes inte som vi gjorde någon nytta direkt. Fast jag tror vi gjorde det, servitriserna på restaurangen hade aldrig hunnit utan vår hjälp. Tycker en del borde visa lite mer uppskattning när man hoppar in sådär...

Imorgon blir det jobb igen och på söndag med. Må lördagen och söndagens jobb gå undan, för på söndag efter jobbet skall jag och S till hans pappa på middag :)

Nu är det dags att slå igen de blå och sova. Natti! ♥

Kommentarer
Mia

S som i Stålmannen?!?!

Låter ju mysigt med kuddkrig iaf <3

Puss!


Blogg: http://marialindmark.blogg.se/
Junitjej

Vilka söta valpar!! Man blir ju helt sjuk!

Svar: Jag är uppvuxen i Ytterby, så jag vet mycket väl var det ligger. Lycka till med studierna!


Blogg: http://junitjejen.se
Karolin

Mikka, jobbar du hela sommaren, om jag inte åker uppåt i landet vill jag göra något annat, kanske åka nedåt? :)


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback