It´s on!

 
Shake it  // Myshund nr 1 // Nyttiga hamburgare
 
Idag körde jag på med första löpträningen inför Tjurruset -15. Mitt knä stökar så tog det extremt lugnt, har fått låna ett knäskydd från Back on Track och det kändes inget när jag sprang. Nu efter är det lite ömt men inte alls som det var i början av året när jag sprang. Håller mina tummar stenhårt att det inte kommer börja göra ont igen, det är så frustrerande att ha kunnat köra en mil innan och nu känns 4 km som ett marathon. Jag kommer att vara på banan snart igen, bara jag lyssnar på min kropp och kämpar. 
 
Imorgon blir det styrka och på fredag vila eftersom jag kör till Karlstad då för att hälsa på min kusin. Hamstern Lykke skall flytta hem till henne då jag framöver kommer ha ännu mindre tid hemma. Känns inte rättvist mot pluttisen, för även om det "bara" är en hamster så märker jag att hon behöver komma ut och springa mycket. Pusslar tillräckligt med hunden. 
 
Bara kör!

Kommentarer
Ronny

vad kul att det går så bra för dig!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback