Nya glasögon och deff

Instalately.
Nya glasögon från Ray-Ban och fat free cappuccino.
 
Och deffen då? Den går bra. Det känns väldigt bra utan kolhydrater, min kropp mår verkligen mycket bättre utan det. Kroppen känns mindre svullen och jag har hyfsat mycket energi, har blivit ganska sent några nätter så igårkväll slocknade jag innan 23 och sov som en stock. Däremot så har det inte blivit något träning idag men det tar jag igen imorgon. Annars är jag såå mycket positivare nu och gladare, även om jag fortfarande är besviken på mig själv som gått upp i vikt. Nu skall ALLT bort! 
 
Innan flytten. 
Snart är jag tillbaka i den kroppen!
 
Imorgon är jag och Rickard lediga tillsammans, mycket mysigt! Så efter träning och lunch skall vi in till stan för herrn i hushållet behöver nya jeans. Själv så har jag köpstopp och skulle egentligen inte handla något plagg innan deffen är slut men var i akut behov av nya jeans, så råååkade köpa nya. 
 
Nu skall jag kolla på Animal Cops - South Africa på Animal Planet och sen sova så jag orkar träna imorgonbitti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback