Stämning? Not so much.

 
Försöker komma i stämning inför jul, det går väl sådär. Trodde att jag skulle längta mer efter julen detta året eftersom jag förra året stekte i den afrikanska solen. Men helt ärligt så längtar jag just nu tillbaka dit, till mina vänner där nere. Jag är säker på att när det väl är julafton så kommer jag vara mer i stämning. Skall jobba fram till 23e så blir inga klappar köpta innan dess. 
 
Jag har börjat mitt nya jobb nu, kör andra veckan och det går bara bra. Är lite småtrött, så är det ju alltid när man börjar nytt jobb. Bara att kötta på :) 

Kommentarer
Ronny

God Jul önskar vi från Stockholm !


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se
Anonym

Hej, såg i ett tidigare inlägg när jag googlade japanese koi att du hade detta. Jag behöver lite råd för när man kollar på nätet ser det ut som det finns en mer vanlig orange och sedan en mer neon . Jag vill åt den neon och tänker det blir kanske så när man målar det och blir lurad av bilderna bara ? Med vänlig hälsning, Emma

Svar: Det är neon, enligt mig :) Målar alltid två lager av det.
Mickan Karlsson

Ronny

Lite vår blomster vore väl på sin plats nu.
För visst finns det blommor i Göteborg?


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback