Cardio i solsken, yay!

Det känns väldigt skönt att slippa den svenska äckliga vintern för denna gång. Jag är verkligen ingen vintermänniska, det är ok om jag får sitta inne under en filt men annars tycker jag att det mest är påfrestande. Mörkt när man vaknar, mörkt när man kommer hem från jobbet, bilen är kall och äcklig, måste ha tjugo lager med kläder för att inte frysa ihjäl... nä, trots att jag är ett januaribarn så kommer jag alltid att uppskatta vår och sommar. Därför känns det extra bra att det börjar bli högsommar när jag kommer ner till Sydafrika. Då byts det svettiga gymmet ut med en sandstrand att springa längs med, eller ett högt berg att ta sig upp för. Fast gym blir det ändå för styrkans skull. 
 
Table Mountain, snart ses vi igen!                                                                           
 
Både idag och igår kom jag ut på morgoncardio här i Slottskogen, så rackarns fint väder. Snacka om högsommar i September, kan inte säga annat än att Sverige har levererat denna sommaren. Bästa sommaren någonsin, både vädermässigt och innehållet. Nu taggar jag för sommar igen! Fast först har jag lite att fixa med, är hur mycket papper som helst som skall skickas iväg till nya arbetsgivaren, har läkarbesök både på måndag och onsdag för hälsokontroller m.m. Tar tag i dagen nu, blir grötfrulle och sen kommer min fina vän Malin på kaffelunch. 

Kommentarer
Charlotte

Och jag har redan köpt min vinterjacka! haha! Fyfan för dig ;)

Svar: och jag skall sälja min :P
Mickan Karlsson


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Charlotte

Haha! :) Gött för dig ;D


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback