Sunscreen!

Äntligen sommar! 
 
Efter 30 min i solen idag fick jag lite färg. Det är nog så att jag borde åka på solsemester varje vinter, för det känns onekligen som att jag byggt upp mitt pigment inför svenska sommaren. Hur bra är inte det då? Väldigt nöjd! Men hörrni, glöm inte solskyddsfaktor! Är man så ljus som jag är så skall man egentligen alltid använda spf 30, jag brukar köra på 15, ganska dåligt av mig. I Sydafrika körde jag dock med spf 30 alla dagar utan sista dagen, självklart så brände jag mig rejält då. Fick käka värktabletter på flyget hem och på natten gick jag in på toaletten för att ta av mig jeansen, behövde svalka ner rumpan, haha! 
 
Nu är det dags att sova, skall upp tidigt imorgon för att köra lite cardio. Härligt! 
 
Detta inlägg får mig utsökt att tänka på denna låten. If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback