Förvirrande årstid!

Dessa väderomslag gör mig förvirrad! I veckan var det riktigt kallt och min kollega kom i vinterjacka. Vinterjacka i maj! Det är galet. Samma dag, på kvällen blev det runt 20 grader varmt och dagen efter var det också varmt och har varit sedan dess. Idag är det inte lika fint men ändå hyfsat skönt ute, runt 23 grader. Nu skall det bli sämre igen! När skall våren bli en stabil årstid?! Morr! Jag plockade åtminstone fram sommarkläder, de som passar, vilket inte var ETT ENDASTE plagg. Jo, min gamla jeansjacka som jag köpte till skolavslutningen i nionde klass, vilket borde ha vart år 2003. Den hänger med och har blivit hyfsat modern igen, en mc-modell. Skulle dock vilja ha en rakare modell också. Det är en dyr historia att träna, kläderna blir liksom större. Skall nog sälja av min skinnjacka från Twist & Tango, den sitter inget bra längre. Sorg! Ett liv utan skinnjacka... buhuuhuu!
 
Igår var det en riktigt mysig dag, började med att äta frukost ute på innegården tillsammans med vovven. Satt där i några timmar och läste Zlatan-boken, sjukt bra! Sen tvättade jag och städade här hemma. Runt 16:30-17:00 kom mammsen hit, kl 18:00 hade vi bord på Enoteca Maglia här i Majorna, en mysig italiensk restaurang. Camilla följde också med. Efter det gick vi hem till mig och kollade på Eurovisionfinalen, inte riktigt min melodi (höhö) men ändå kul att se. En fin dag! 
 

Kommentarer
Lisa

Du har en så fiiiiin klänning Mickan!!!


Blogg: http://villaqvist.blogspot.com
Sofia

Hej!!

Fick ditt namn av Petra Johansson att du var duktig på att fota! Jag letar efter någon som skulle kunna fota delar av vårt bröllop på västkusten, rågårdsvik (nära Uddevalla) och undrar om du är intresserad?

Hittar ingen mailadress till dig, men om du är intresserad får du gärna skicka ett mail till mig [email protected].

Bröllopet är 10 augusti 😃..

Mvh Sofia g www.sofiaoniklas.blogg.se

Petra

Håller med om att det är förvirrande! Ena dagen är det vår-sommar men nästa regnig och kall höst! Nu får det bli ordentlig sommar! :P


Blogg: http://petras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback