Blir så förbaskat provocerad...

...av min förkylning! Den sitter bara i halsen och så nyser jag, precis som om den inte bryter ut ordentligt. Vågar inte träna när jag har ont i halsen eftersom fitnessfighten börjar 1 april, vill inte vara sämre tills dess. Det hade varit så mycket enklare om jag var riktigt förkyld och inte bara såhär lite mesigt, har egentligen orken till att träna. Förra veckan blev det inte mer än två pass eftersom jag hade långa dagar på jobbet plus åkte till Karlstad lörd-sönd. Det har inte blivit träning denna veckan heller pga halsen, ångest deluxe! Så fort jag inte tränar på några dagar så känns det som jag har tappat allt. Någon mer som känner så? 
Glad påsk föresten! Hoppas att ni får mysiga dagar, en annan är mest glad för långledigt med inga planer (förutom middag på lördag).

Kommentarer
Ronny

Du har gjort helt rätt Mikka!
man skall bara träna när man är helt frisk

Glad Påsk!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se
Karolin

Jag brukar känna att jag kommer igen, fast då rör jag mig mycket i vardagen, typ 1-2 timmar per dag. Jag tar ju aldrig bussen eller så. Kanske lättare att komma efter om man inte har den vanan.


Blogg: http://mariannekarolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback