Peach Daiquiri - same same but different!

Något jag är expert på så är det att köpa nagellack i nästan exakt samma färg som jag redan har. Vet inte hur många hallonröda lack jag har, och hur många rosa som är i typ samma nyans. Igår lyckades jag köpa ytterligare ett korallrött lack, i butiken såg det mer rosa ut än vad det gör nu när det sitter på naglarna. Vilken besvikelse! Jag är dessutom en sådan tjej som inte kan köpa billiga lack längre, favoritmärket är just nu Essie, snacka om att ha kastat 130:- i sjön, haha! 
 
Var och shoppade med mamma och pappa idag, det var trevligt! Köpte en ljusrosa Ralph Lauren-piké och så fick jag en klocka av mamma. Tack tack tack! 
 
Det är föresten sjukt äckligt väder i Göteborg, så himla kvavt och varmt att det knappt går att ha kläder på sig så sitter i mina mysshorts och sport-bh, haha! Kan det fina och soliga vädret komma tillbaka? Skulle vilja beställa sol till tisdag, skall ut och fiska då med R och mina föräldrar (äger inga regnkläder, bara gummistövlar från Hunter, bra där!). 
 
Essie - Peach Daiquiri
 

Kommentarer
Steph

Äh, rosa eller ej så är Peach Daiquiri hur snygg som helst tycker jag! :) fast känner igen det där med att ha 100 lack i praktiskt taget samma nyans. Tänker alltid att jag ska testa helt nya färger, men det slutar alltid med rosa/lila/röda för min del.

Svar: Ja, det är riktigt snyggt! Får helt enkelt se det som att vi båda har hittat våra färger som vi verkligen gillar :P använder nästan bara rosa, ljusrosa... så varför skall jag egentligen envisas med att hitta andra färger? Haha!
Mickan Karlsson


Blogg: http://cidien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback