my closet is getting smaller

Igår/inatt fick jag ett ryck och började rensa ur min garderob, slängde en hel del som är för stort. Till sommaren lär det bli storrensning, eller det SKALL bli det! Heja mig. Jag fyndade lite godingar i garderoben som jag har glömt bort, som en fin grå baströja och ett linne från Odd Molly och en annan fin tröja från samma märke. Hur fasiken kan jag glömma av Odd Molly-plagg? Det bästa är att båda är i mindre storlekar så kan säga att jag shoppade i min egen garderob.
 
F.ö så går det kanonbra med morgoncardios nu, älskar dem! Innan har det känts tungt men nu längtar jag efter varje tidigt träningspass. HEJA! Träningen har verkligen gett resultat, det märkte jag idag när jag provade mina skidkläder. Kom i mina gamla "smalskidbyxor", satt jättebra! Nästa säsong skall allt vara för stort. Nu kan jag verkligen säga att jag är halvvägs, är bara att köra på stenhårt inför sommaren. Hejar ni på mig?
 
 
 

Kommentarer
Ronny

vad kul att höra att du gillar träningen Mikka
snart har vi sommar här i Sverige
då behöver du inte åka till Sydafrika igen :)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se
Emma

Ja heja heja! Jag blir så peppad när jag läser om din träning, får lust att bege mig till gymmet på direkten :) Får dock vänta till i eftermiddag, då blir det ett stenhåt pass bodypump!

lisa

Du är grym mickan! Klart vi hejar på dig!!! :) kör hårt.


Blogg: http://villaqvist.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback