Mycket att se fram emot!

Jag förstår inte hur fort helgen går? Nu är denna helgen över och det känns som att det nyss var förra helgen. Men vad gör det? Jag är glad att tiden går fort för i juli kommer mitt hjärta hem! Dock bara över sin semester, sen åker han tillbaka till Sydafrika. Längtar väldigt mycket! Dessutom så saknar jag Sydafrika, vill tillbaka. 
 
 
Utsikt från Lion's Head och Rickard,
när jag hälsade på honom i januari-februari.
 
Dock kommer det att hända något fantastiskt den 1 maj (galet att det snart är maj), min kompis Camilla flyttar in mittemot mig här i Majorna! Väldigt roligt att ha någon man känner så nära, så glad! Var hemma hos henne igår och hälsade på, fick god lunch och lite sol på näsan. Efter det fick jag god middag (och min tvätt tvättad) hos mina föräldrar, en väldigt bra lördag med andra ord. 
 
  
 
 

Kommentarer
Charlotte

Tiden bara springer iväg! Snart är det juli : ) Då ses ni äntligen igen.


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Armin

Hej Mikaela.

Jag har mailat dig (alldeles nyss) på [email protected] bara så du vet.
Undrade en kort sak bara :)

Tack.

p.s.
Fin liten blogg du har förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback