Dag 3 och abstinens.

Sen jag började träna i augusti förra året så har jag inte direkt haft några problem med att äta nyttigt och avstå gottigheter. Jag har ju ätit gottigt under semestrar, kalas osv men inte känt något sug alls. Denna månaden när jag absolut inte får äta något så är jag helt GAAALET sugen, skulle kunna döda för en nybakad fet jävla kanelbulle. Abstinens! Är det för att jag vet att jag inte får? Tänk så mycket man kan styra med tankarna. Nu skall jag tänka bort kanelbullesuget (jag älskar kanelbullar, verkligen älskar!). 
 
Förkylningen då? Ja, alltså. Den är värre. Om jag är sur? Ja! Inte kunnat träna på två dagar och det är just denna månaden som det gäller. Imorgon tänker jag köra på oavsett, åtminstone styrkan. Jag kör ändå på med kosten enligt worldofshape.
 
Eller..? Hehehehe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback