Då kör jag!

Idag kickar jag igång med Fitness Fighten (worldofshape). Det jobbiga är inte att träna varje dag för min del, det är nog snarare kosten. Att äta var tredje timma och så himla mycket mat är inget jag är van vid. Åt frukost enligt kostschemat idag och är proppmätt nu. Blir definitivt en utmaning och det skall bli otroligt spännande att se om det blir några resultat på kroppen. Vill ju gå ner minst 5 kg till och tighta till mig. Heja på mig så är ni gulliga! 
 
Det bästa med träningen är att man kan köra hemma så behöver inte åka till gymmet varje dag, vilket hunden nog hurrar för. Därför skall jag åka till mina föräldrar snart och höra om de har hantlar och yogamatta. 
 
Jag vägde mig igår inför Fitness Fighten och var rädd för att jag skulle ha gått upp i vikt eftersom jag bara har kunnat träna två gånger på två veckor, men jag har inte gått upp ett gram. Det var faktiskt minus på vågen så det känns som att förbränningen är på topp just nu. Extra spännande nu! 
 
   
Köpte en fin randig tröja i fredags, så himla skön och söt! <3

Kommentarer
Anonym

Kör du fortfarande med fettförbränningstabletterna?

Svar: Nej, det gör jag inte :)
Mickan Karlsson

Anonym

Heja Heja ! snart är vårblommningen igång med alla tjusiga färger
utomhus

Ronny

namnet kom visst bort i inlägget ovan

jättefin tröja också :)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback