Hattie!

 
Nu är det väl ändå höst på riktigt? I Göteborg regnar det och är rått som vanligt när det är höst. Längtar efter de fina och soliga höstdagarna och härliga höstfärger på träden. Då är hösten okej och när man får ta på sig sin mössa och gosiga halsduk igen. Fast det är faktiskt ganska mysigt att lägga sig i sängen när regnet slår mot fönstret och på något vis så känns hösten lite finare här i Majorna, passar in på något vis bland de gamla husen.
 
Snart skall jag sticka iväg och köra en timma på gymmet, sen stressa hem för att duscha. Behöver åka till Maxi och systembolaget eftersom jag har min inflyttningsfest ikväll, känner mig mest stressad just nu än taggad. Skall bli skönt när allt är färdigt och jag fick köpt klänning igår, herrejävlar säger jag. Denna klänningen blev det och den är verkligen muskort så blir heltäckande leggings ikväll, haha!
 
Nu skall jag byta om och åka till gymmet. 
 

Kommentarer
Ronny

lycka till på inflyttnings festen Mikka!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se
lisa

:) den har bara bytt adress! tröttnade på att "hänga ut" mitt namn så! :)


Blogg: http://villaqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback