On my wish list - home

Allt från H&M Home.
 
Det är ingen nyhet att jag älskar H&M's Home-avdelning, jag önskar mig allt detta här ovanför. Mamma, pappa...snälla? Hehe! Sängkläderna med fjärilar kan vara aningens för sött men jag tror det kan bli väldigt fränt när jag fått ordning på min sänggavel som är en gammal dörr från biografen Palladium i Göteborg. Jag gillar att blanda nytt, gammalt, sött och det råa i hemmet. Min lägenhet är dessutom perfekt för det till skillnad från min gamla som var nybyggd, den jag bor i nu är byggd någon gång under 30-talet. 
 
Och snart kanske det kommer bilder på lägenheten, måste bara plocka fram min kamera och få ordning på gamla datorn där alla bildprogram ligger. Känner mig inte helt färdig med lägenheten än men en liten tjuvkik kan jag väl bjuda på :) 

Kommentarer
Camilla

Handdukarna är superfina och sköna i verkligheten, har beställt dem som en julklapp :D

Svar: Åh! Då kanske man skall ta och beställa?! :)
Mickan Karlsson


Blogg: http://camillalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback